Gluténmentes & Alakbarát ételek

Egészséges életmód és diéta gluténmentesen

Egészséges életmód és diéta gluténmentesen

Saláta wrap

2016. február 16. - CsakAni

"Vettem egy fej salátát. Dobjam ki most vagy várjak még 2 hetet, ahogy szoktam?"  Ez jutott eszembe, mikor egy angol oldalon (sajnos már nem emlékszem hol) megláttam egy a képet a saláta tekercsekről. Vacsira vagy előételnek is első osztályú, akár egy kis snidlinges-tejfölös szószba is tunkolhatjuk. Még a férjemnek is ízlik, pedig nem rajong a nyuszi kajáért.

 

saliwrap.jpgHozzávalók:

  • 1 fej saláta vagy néhány saláta levél
  • töltelék ízlés szerint: maradék sült hús, tonhal konzerv, sajt, zöldségek

Elkészítés

A megtisztított salátalevelekre halmozzuk egy sávban a tölteléket, tekerjük fel. Ha hosszúak a tekercsek keresztben vágjuk ketté a wrap-et, esetleg egy fogpiszkálóval meg is tűzhetjük. A fejes salátát szebben lehet tekerni, hajlékonyabbak a levelei. Nekem jégsaláta lapult a hűtőben, tonhallal és szeletelt zöldségekkel töltöttem. Jégsaliból nem lettek a legszebbek a tekercsek, viszont nagyon finomak voltak.

A bejegyzés trackback címe:

https://gluten-free.blog.hu/api/trackback/id/tr38396490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása